keskiviikkona, heinäkuuta 18, 2007

np. Echtleder - Hey Ya! -rrraakademo ('07)

Flanger on mun efekti. Aivan helmi sähinää!

Joska latasi viime viikolla koneelleni Reaper-nimisen raituriohjelman, ja muutaman tunnin olen sillä ehtinyt leikkiä. Ohjelma antaa esim. lukemattomia mahdollisuuksia äänenmuokkaukselle, ja nyt uskonkin saaneeni pienen kuvan miksaamisen mahdollisuuksista/vaikeudesta. Vedet silmissä on tullut naurettua kaiken maailman kauheille kaiuille sekä pitchshiftereille.

Lisäksi Josikko ehdotti mulle taannoin, että voisimme yrittää tehdä jonkun sortin epävirallista musakollaboraatiota ja nyt kun saimme meikäläiselle tuon ohjelman, jolla pystyn omaa kasiraituriani helpommin käsittelemään mateRRiaalia, kannattaa meidän laittaa kollaborointiyrityksemme käyntiin.

Roolitus on tällä hetkellä semmoinen, että Joska lähettää mulle tekemiään pohjia, ja mä yritän pistämättömällä tyylilläni kitaroida niiden päälle. Tosin jo ensimmäinen pohja laittaa mut (ONNEKSI) koville, sillä temmoltaan ja tunnelmaltaan rauhallisen pohjan päälle ei sopinut ensin suunniteltu ja jo äänitetyksikin ehtinyt indie-rämpytys. Sori Jaws, kestää! Toivottavasti ehdin lähipäivinä paneutua juttuun uudestaan.

Ei kommentteja: